ورزش

رسمی: مربی جدید آژاکس معرفی شد

باشگاه آژاکس جان هیتینگا را تا پایان فصل به عنوان سرمربی منصوب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، هفته گذشته باشگاه آژاکس اعلام کرد به همکاری با آلفرد شرودر، سرمربی این تیم، پایان داده است. جدایی اریک تن‌هاخ از آژاکس و پیوستن او به منچستریونایتد باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند شرودر را با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند. 

1795415

با این حال شرایط مطابق خواسته و انتظار آنها پیش نرفت و تساوی 1-1 این تیم برابر وولندام باعث شد که تعداد دیدارهایی که این تیم موفق به کسب پیروزی در آن نشده به عدد هفت برسد. 
این شرایط برای مدیران این باشگاه به هیچ وجه قابل‌قبول نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتند که برای بهبود شرایط به همکاری با شرودر پایان دهند. 

1797551

امروز باشگاه آژاکس اعلام کرد که جان هیتینگا، 39 ساله، به عنوان مربی موقت تا پایان فصل انتخاب شده و همراه با رایزیگر هدایت تیم را برعهده خواهد داشت. هیتینگا که سابقه بازی برای اورتون را دارد، در پیروزی 4-1 یکشنبه در اکسلسیور روی نیمکت حضور داشت و پیش از این مربی تیم زیر 23 ساله های آژاکس بود. 

 در همین رابطه ادوین فن در سار، مدیر باشگاه، گفت:«ما متقاعد شده ایم که انتخاب جان هیتینگا، راه حل درستی است. جان در مسیری روشن و ثابت قرار دارد که منجر به پیشرفت او در طول سال های اخیر شده است. ما به توانایی های او اطمینان داریم. تیم اکنون باید در مسیر پیروزی بماند و هنوز تا پایان فصل چالش های زیادی باقی مانده و باید مبارزه کنیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا