شهرستان ها

افتتاح ۱۸ میلیارد پروژه بسیج سازندگی در لرستان

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به افتتاح ۱۸ میلیارد تومان پروژه بسیج سازندگی در این استان، تاکید کرد: سپاه برای رفع مشکلات مردم شبانه‌روز پای کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در روستاهای لرستان با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب زیرساخت‌هایی مانند آب شرب، جاده، مسجد، برق، گاز و… در کشور وجود نداشت، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی مردمی است این زیرساخت‌ها در نقاط مختلف کشور و همچنین استان لرستان ایجاد شده است.

امروز شاهد توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هستیم

وی با بیان اینکه به میمنت و مبارکی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکست‌های مستمر و پی در پی مستکبرین و نظام سلطه و استمرار پیروزی‌های مستمر مستضعفین شاهد توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین استان لرستان هستیم، عنوان کرد: در این راستا پروژه‌های عمرانی و زیرساختی زیادی از سوی سپاه و بسیج سازندگی در نقاط مختلف لرستان احداث و در حال اجرا است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به بهره برداری از هزار و ۲۰۰ متر کانال آب بر کشاورزی در منطقه «تکانه» استان، بیان داشت: پیگیری برای رفع برخی مشکلات دیگر در منطقه «تکانه» در دستور کار سپاه و بسیج سازندگی استان است.

سردار کشکولی در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح چهار هزار و ۲۰۰ متر کانال آب بر کشاورزی در استان طی امروز، گفت: تأمین آب شرب، احداث مخزن آب، احداث چاه آب، احداث مسجد و… نیز طی امروز در نقاط مختلف استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سپاه برای رفع مشکلات مردم همیشه پای کار است

وی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف استان و به خصوص روستاها و مناطق محروم، عنوان کرد: مسئولان و سپاه شبانه روز در حال ارائه خدمات به مردم هستند، باز هم چالش‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، در این راستا نیز سپاه پای کار است و منت هم می کشیم که برای مردم کار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح سه حلقه چاه آب در بروجرد و خرم آباد، گفت: اعتبار هزینه شده در این رابطه شش میلیارد تومان بوده است.

سردار کشکولی با اشاره به احداث و بهره برداری از چهار مخزن آب شرب در شهرستان‌های چگنی و بروجرد، افزود: اعتبار هزینه شده در این رابطه نیز دو میلیارد تومان بوده است.

وی از احداث کانال آب بر کشاورزی در روستای شهید «رحیمی» به طول هزار متر و با اعتبار یکی میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: کانال آب بر کشاورزی روستای «چوب تراش» به طول هزار متر، کانال آب بر کشاورزی روستای «هولان دشت» و «تکانه»، کانال آب بر کشاورزی «تنگه نمک» به طول هزار متر، افتتاح آسفالت «رباط» به «اسکین» با اعتبار شش میلیارد تومان، افتتاح یک مسجد در رومشکان و… از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در استان بوده‌اند.

افتتاح ۱۸ میلیارد تومان پروژه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با افتتاح چند مدرسه و مسجد در استان طی هفته آینده خبر داد و گفت: در مجموع ۱۸ میلیارد تومان برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها در استان هزینه شده است.

سردار کشکولی، افزود: این پروژه‌ها، بخشی از طرح‌ها در استان بوده و همچنان کارها و پروژه‌ها در استان در حال اجرا هستند و ماهانه این گونه پروژه‌ها در استان به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها طی امروز به مناسبت ایام دهه فجر در استان به بهره برداری رسیده‌اند، تاکید کرد: ما بقی پروژه‌ها نیز به مرور زمان به بهره برداری می رسند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تاکید کرد: این پروژه‌ها با همکاری و حمایت خود مردم در استان اجرا و به بهره برداری رسیده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا