شهرستان ها

مرکز بزرگ پدافند غیر عامل چند منظوره در خوی ایجاد می شود

ارومیه – استاندار آذربایجان غربی از ایجاد مرکز بزرگ پدافندغیرعامل چند منظوره در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر جمعه در در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در خوی اظهار کرد: همچنین در کنار این مرکز چند منظور مرکز پایش گسل و زلزله نگاری نیز به صورت مستقل در شهرستان خوی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود اقدامات قابل توجه برای خدمت به مردم، رسانه‌های معاند با سیاه نمایی، خدمات انجام شده را زیر سوال می‌برند، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ هزار دستگاه چادر تاکنون توزیع شده است.

معتمدیان با اشاره به اینکه ۷۰ کمپ و اردوگاه اسکان اضطراری با تجهیز همه امکانات ایجاد شده است، افزود: به منظور ارائه خدمات به صورت متمرکز، اردوگاه‌های اسکان اضطراری به یکصد اردوگاه افزایش می‌یابد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه توزیع مواد غذایی به صورت مداوم انجام می‌شود، اظهار کرد: در اسکان اضطراری، تمامی نهادهای حمایتی، نظامی، انتظامی، بسیج و نیروهای جهادی حضوری فعال دارند.

معتمدیان خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی بسیار پررنگ بوده و از مردمی که به صورت خودجوش به میدان آمده اند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکلی از بابت تأمین سوخت در منطقه وجود ندارد، ادامه داد: بنیاد مسکن ارزیابی واحدهای آسیب دیده را انجام داده و جمع بندی‌های لازم انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: با اخذ مصوبه در هیئت دولت و تأمین اعتبار، روند بازسازی با سرعت آغاز می‌شود و نظرات کارشناسی در حوزه زمین شناسی استفاده می‌کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا