ورزش

زنوزی و لذت بردن از بهترین خرید فصل

خمز مربی محبوب مالک ثروتمند

شاید کمتر مربی‌ای مثل پاکو خمز چنین قاپ مالک ثروتمند تراکتور را دزدیده باشد.

به گزارش “ورزش سه” پاکو خمز با هدایت تراکتور، این تیم تبریزی را احیا کرده و به رتبه‌های بالای جدول رسانده و امیدوار است با موفقیت در سایر مسابقات، در ادامه لیگ دوباره سرخپوشان تبریزی را بدل به یک تیم ترسناک در فوتبال ایران کند.

امروز محمدرضا زنوزی که برای گفت و گو‌ در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، تمجید ویژه‌ای از سرمربی اسپانیایی سابق رایو وایکانو کرد و او را یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ برتر لقب داد. چیزی که زنوزی چندان سابقه انجامش را ندارد و‌ سعی می‌کند فاصله‌اش را با سرمربیانی که به تراکتور می‌آورد، حفظ کند.

با این حال کار خوب خمز در استفاده از بازیکنان جوان و درک بعضی کمبودها و همراهی با سیاست کلی باشگاه، او را تبدیل به چهره‌ای کرده که زنوزی کاملا از استخدامش راضی است. به خصوص که پیشرفت فوتبالی تراکتور کاملا در فوتبال ایران نمود دارد.

1797959

زنوزی درباره سرمربی اسپانیایی گفت: فکر می‌کنم با توجه به نتایجی که گرفتیم مشخص می‌شود یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر به ایران آمده است و ما با او یک فصل و نیم دیگر قرارداد داریم. اگر خوب نتیجه بگیریم ان شاءالله تمدید می‌شود.

پاکو خمز ۷ بازی در لیگ برتر روی نیمکت تراکتور نشسته و در این مدت ۱۴ امتیاز به دست آورده است. میانگین ۲ امتیاز از هر بازی که قطعا آن‌ها را بین مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌دهد. سرخ‌های تبریزی این هفته در تهران برابر هوادار قرار می‌گیرند و به دنبال کسب سومین پیروزی پیاپی خود در نیم فصل دوم لیگ خواهند بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا