فرهنگ

برگزیدگان هفدهمین جشنواره شعر فجر معرفی شدند+اسامی


اختتامیه هفدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در آن برگزیدگان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اختتامیه هفدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات و جمعی از شعرای داخلی و بین‌المللی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم آثار برتر این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند که اسامی آثار و صاحبان آن به شرح زیر است.

هیأت داوران در بخش «درباره شعر» در این دوره یک اثر را شایسته تقدیر و یک اثر را برگزیده اعلام کردند که طی آن کتاب «هشت رود» اثر محمدکاظم کاظمی از نشر شهرستان ادب شایسته تقدیر و اثر «قرن‌های بی‌زمان» اثر مهدی محبتی از نشر هرمس اثر برگزیده شدند.

هیأت داوران در بخش «محاوره» در این دوره یک اثر را شایسته تحسین اعلام کردند که طی آن «نسخه مجنون من» اثر پریسا صفاریان از انتشارات فصل پنجم معرفی شد.

هیأت داوران در بخش «شعر نو» در این دوره یک اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند که طی آن میان جیوه و اندوه اثر لیلا کردبچه از نشر نگاه برگزیده شد.

هیأت داوران در بخش «کلاسیک » در این دوره ۲ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند که طی آن زیر ساعت حرم اثر مریم سقلاطونی از نشر سوره مهر و مرتد اثر مهدی جهاندار از نشر شهرستان ادب تقدیر شدند.

هیأت داوران در بخش کودک و نوجوان اثری را به عنوان برگزیده ندانستند و ۲ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند که طی آن دلتنگم و می‌دانی اثر مریم زندی و قبل کوه از سنگ نیست اثر غلامرضا بکتاش از نشر سروش معرفی شدند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا