ورزش

نمایش صلابت حسن یزدانی در مسابقات زاگرب/ کاوه: درستکار از اردوی بعدی در اروهای تیم ملی حاضر خواهد بود


مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رقابت های رنکینگ دار کرواسی اظهار داشت: مسابقات رنکینگ دار کرواسی جزو مسابقاتی بود که از پیش برنامه ریزی شده بود. در این مسابقات قرار بود مدال داران مسابقات جهانی بلگراد حضور داشته باشند که در بین این کشتی گیران کادر فنی تصمیم گرفت علی سوادکوهی و امیرعلی آذرپیرا را برای این مسابقات اعزام کنیم. در مجموع این مسابقات به سود کشتی گیران کشورمان بود و باعث شد برخی از کشتی گیران مانند رضا اطری و یونس امام به یک خود باوری خوبی برسند. حدود 8 ماه زمان دارند و پس از انتخاب شدن در انتخابی‌های تیم ملی می‌توانند در مسابقات جهانی سال آینده صربستان عملکرد بهتری داشته باشند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص کشتی گیران این دوره از مسابقات گفت: حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد. امیرعلی آذرپیرا هم در این رقابت ها کشتی های بسیار خوبی گرفت و تنها مقابل اسنایدر آمریکایی شکست خورد که در این کشتی می توانست با حمله های بیشتر به اسنایدر شرایط را برای خود هموار کند. رویارویی او با اسنایدر هم یک محک جدی خوبی بود که باعث می‌شود برای آینده آماده تر شود. آذرپیرا مقابل اسنایدر کشتی خوبی گرفت و تنها یک امتیاز فنی به او داد و خوب توانست این کشتی گیر آمریکایی را مدیریت کند.

کاوه با اشاره به مدال نقره اطری در مسابقات جهانی 2022 صربستان در خصوص این کشتی گیر عنوان کرد: یک کشتی گیر در لیگ شرایط آرمانی ندارد و رضا اطری هم قبل از مسابقات جهانی درگیر مسائل ازدواج بود. بعد از فارغ شدن از این مسائل تمرینات خود را به خوبی دنبال کرد و توانست در این مسابقات که یک میدان خوبی برای او بود به مدال طلا برسد. فکر کنم اطری دیگر به این خود باوری رسیده است که مدال نقره اش در مسابقات جهانی صربستان 2022 اتفاقی نبوده و می‌تواند کشتی بسیار خوبی برای جهانی سال 2023 داشته باشد.

وی درباره اردوی تیم ملی و حضور رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم پور گفت: مسابقات قهرمانی آسیا تکلیفش مشخص است چرا که از پیش تعیین کردیم که نفرات اول قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. امیر محمد یزدانی، رحمان عموزاد و کامران قاسم پور به جهت آمادگی برای حضور در یک تورنمنت بین المللی در این اردو حضور خواهند داشت. حضور کشتی گیران برتر در رقابت های قهرمانی آسیا صرفا برای ایجاد انگیزه برای کشتی گیرانی است که در مسابقات کشوری شرکت می کنند.

مدیر تیم های ملی در خصوص اینکه آیا پژمان درستکار در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر. گفت: پژمان درستکار از مرخصی باز خواهد گشت و از روز 16 بهمن ماه در اردوی تیم ملی تمرینات کشتی گیران را زیر نظر خواهد گرفت.

پایان پیام/ 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا