ورزش

فوتبالیست‌ها تبدیل به ماشین لباسشویی شده‌اند!

بی‌وقفه بازی می‌کنیم

رافائل واران از تعبیر جالبی برای فوتبالیست‌های امروزی استفاده کرد و گفت که مثل ماشین لباسشویی مرتب در حال کار کردن هستند.

به گزارش “ورزش سه”، رافائل واران، مدافع 29 ساله فرانسوی، اخیرا و پس از 93 بازی ملی اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه بازنشسته خواهد شد. تصمیمی که بسیاری را شگفت زده کرد. واران در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان شد و در جام جهانی 2022 نیز به فینال رسید ولی با شکست از آرژانتین رویای یک قهرمانی دیگر نقش بر آب شد. واران که از فصل گذشته برای منچستریونایتد بازی می کند، همچنان در فرم خوبی قرار دارد و خیلی‌ها انتظار خداحافظی او را نداشتند.

1797587

واران در مورد بازنشستگی از بازی‌های ملی به کانال پلاس گفت: «برای تیم ملی همه چیزم را دادم. از لحاظ بدنی و روحی تمام توانم را گذاشتم ولی بازی در بالاترین سطح باعث شده فوتبالیست‌ها تبدیل به ماشین لباسشویی شوند. تقریبا هیچ زمان استراحتی نداریم و مرتب در حال بازی کردن هستیم.»

دیدیه دشان، مربی فرانسه، نیز در این رابطه گفت: «خداحافظی واران از بازی‌های ملی اتفاقی خوشحال کننده برای من نیست. فقط او دلیل واقعی خداحافظی‌اش را می‌داند و من تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم، احترام به خواسته او بود. واران همیشه رفتاری معقولانه داشته ولی ای کاش کمی بیشتر صبر می‌کرد. در هر صورت از او برای همه خدماتش به تیم ملی ممنونم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا