ورزش

آنچلوتی: هیچ بازیکنی خودش را به ما پیشنهاد نکرد

وینیسیوس برای همه الگو است

کارلو آنچلوتی این شایعه که ژوائو کانسلو خودش را به رئال پیشنهاد کرده بود، را تکذیب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فردا رئال مادرید در آخرین بازی خود در لالیگا پیش از سفر به مراکش برای شرکت در جام باشگاه های جهان برابر مایورکا قرار خواهد گرفت. رئال پس از پیروزی برابر والنسیا روحیه مضاعفی گرفته و به دنبال پیروزی در زمین حریف سختکوش خود است.

1796461

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفتمایورکا تیمی خطرناک در ضدحملات است و بسیار خوب و منسجم دفاع می کنند. کلید پیروزی در بازی فردا حفظ توپ خوب و استفاده درست از موقعیت هاست.»

آخرین وضعیت مصدومان رئال:«داوید آلابا امروز تمرین کرد و فردا مشکلی برای بازی ندارد. کریم بنزما و میلیتائو همین حالا در کلینیک باشگاه هستند و قطعا فردا با ما نخواهند بود ولی هر دو در جام باشگاه های جهان حاضر هستند.»

وضعیت تمدید قرارداد تونی کروس و دنی سبایوس:«باشگاه در حال مذاکره با آنهاست. این موضوعی بین بازیکن و باشگاه است و در آن دخالت نمی کنم. برای من مهم عملکرد بازیکن در میدان است و از هر دو راضی هستم.»

1797924

پایان افت مقطعی رئال:«به غیر از بازی برابر سوسیداد که با وجود نمایشی خوب، دو امتیاز از دست دادیم، تیم روی دور برد قرار دارد و پس از سوپرجام به خوبی توانسته ایم از لحاظ روحی ریکاوری کنیم. تیم حالا به وضوح بهتر بازی می کند و فقط مصدومیت های غیرمنتظره باعث نگرانی من شده اند.»

تعداد زیاد خطا روی وینیسیوس در هر بازی:«وینیسیوس برای بازی فردا مثل همیشه خود را آماده کرده و انتظار دارم بهترین عملکرد را داشته باشد. او فوتبالیستی بالغ است و نیازی نیست در این مورد با او حرف بزنم.»

وینیسیوس الگویی برای همه:«بله، از نظر من او یک الگو برای همه است. هر چهار نوه‌ام عاشق بازی او هستند و پیراهنش را می پوشند.»

1797718

احتمال استراحت به بازیکنان اصلی:«درست است که چند روز دیگر باید در جام باشگاه های جهان به میدان برویم ولی فردا بهترین ترکیب ممکن را در زمین خواهید دید. شاید یکی دو بازیکن هم استراحت کنند. امروز حریف ما در نیمه نهایی مشخص می شود ولی فعلا تمرکز من روی بازی با مایورکاست.»

ساعت بازی با مایورکااز نظر من بازی در ساعت 14 درست نیست. ما پنجشنبه شب یک بازی داشتیم و فاصله بین این دو بازی اندک است. در هر صورت چاره ای جز قبول این مساله نداریم.»

رئال و رد کردن شانس جذب ژوائو کانسلو:«خیر. باشگاه در این مورد با من حرف نزد و اینکه می گویند چند بازیکن خودشان را به ما پیشنهاد دادند نیز درست نیست.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا