ورزش

یونایتد 2-1 پالاس: کورس قهرمانی حالا سه تیمی است

منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد بعد از عملکرد درخشان در بازی‌های اخیر با روحیه بالا به مصاف کریستال پالاس رفت و امیدوار بود با کسب سه امتیاز این مسابقه به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند.

درحالیکه 6 دقیقه از شروع بازی می‌گذشت سانتر رشفورد از سمت چپ به هیوز برخورد کرد که دستهایش را بالا آورده بود. داور برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و در بازگشت در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندس با خونسردی ضربه‌اش را به سمت چپ دروازه شلیک کرد و با فریب دادن گلر کریستال پالاس گل اول یونایتد را به ثمر رساند.

1798308
1798309
1798310

چند دقیقه بعد روی یک کرنر وخهورست بالاتر از همه ضربه سری به سمت دروازه پالاس شلیک کرد و در حالیکه به نظر می‌رسید توپ وارد دروازه خواهد شد گیتا با یک حرکت آکروباتیک توپ مهاجم هلندی را دفع کرد.

در دقیقه 37 وخهورست پاس رو به عقبی به فرد داد و او شوتی با داخل پا به سمت راست دروازه پالاس شلیک کرد. اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا یک فرصت عالی دیگر برای شیاطین سرخ از دست برود. نیمه اول با برتری 1-0 یونایتد به پایان رسید.

یونایتد در شروع نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود. در دقیقه 62 سانتر لوک شاو به درون محوطه جریمه به رشفورد رسید تا او با یک شوت زیبای داخل پا سنگربان پالاس را مغلوب کرده و اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

1798311
1798312
1798313

در دقیقه 68 کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، با هیوز درگیر شد. در حالیکه بازیکنان کریستال پالاس به شدت اعتراض کرده و معتقد بودند کاسمیرو باید اخراج شود چرا که با دستهایش گلوی بازیکن این تیم را گرفته است داور برای بررسی بیشتر صحنه به کنار زمین رفت. در بازگشت او کارت قرمز را مقابل کاسمیرو گرفت تا یونایتد بیست و چند دقیقه باقی مانده را 10 نفره دنبال کند.

1798314
1798315

هشت دقیقه بعد یونایتد تاثیر اخراج کاسمیرو را درک کرد. کریستال پالاس صاحب یک ضربه کرنر شد و درحالیکه مدافعان یونایتد نتوانستند توپ را به خوبی دفع کنند در نهایت توپ مقابل پای شلاپ قرار گرفت تا او با شوتی بیرون پا اولین گل پالاس را به ثمر برساند و اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

1798316
1798317

بازی در نهایت با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید. شاگردان اریک تن‌هاخ که پیش از این بازی در رتبه چهارم قرار داشتند با 42 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کردند. البته نیوکسل یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی می‌تواند به رتبه سوم برگردد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا