شهرستان ها

استاندار کردستان برای افتتاح چندین طرح زیربنایی به بیجار سفر کرد

بیجار- همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، استاندار کردستان به همراه چند نفر از مسئولان استانی برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و زیربنایی به بیجار سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کردستان در بدو ورود به شهرستان بیجار با حضور در یادمان شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در ادامه از نمایشگاه خودباوری جوانان بیجاری با عنوان نمایشگاه دستاوردهای فن‌آورانه در محل جهاد دانشگاهی این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید بر لزوم تسهیل شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان به ویژه واحدهای فن‌آور و دانش‌بنیان توسط بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

گازرسانی به ۱۴ روستای بیجار به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، با حضور استاندار کردستان و هیأت همراه، گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بیجار با ۲۹۰ خانوار و نیز ۱۰ واحد صنعتی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.

با این افتتاح از امروز روستاهای «ویسمرید»، «سعدآباد»، «باقرآباد»، «قره‌دره‌بند»، «سلطان آباد»، «طهمورث»، «قینرجه»، «علی بدل»، «شوشتری»، «سیف‌آباد»، «باباخان»، «گراچقا»، «ده‌بنه» و «کنامار» از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ساخت هزار واحد مسکن ملی در بیجار آغاز شد

همزمان با چهارمین روز دهه فجر، ساخت هزار واحد طرح مسکن ملی روز شنبه با حضور استاندار کردستان در بیجار آغاز شد.

اسماعیل زارعی کوشا، در این آئین بر لزوم تسریع در اجرای طرح مسکن ملی در بیجار تاکید کرد و گفت: مشکل زمین در برخی شهرستان‌ها از جمله قروه و بیجار حل شده است و امیدواریم بیجار جزو اولین شهرستان‌هایی باشد که طرح‌های مسکن ملی آن به بهره‌برداری برسد.

این هزار واحد در ۳۴۳ قطعه و در مساحتی بالغ بر ۹ هکتار شامل ۱۱۰ واحد در محله «حلوایی»، ۲۰۵ قطعه در «تخت سفلی» و هشت قطعه در «تخت علیا» احداث می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا