ورزش

شوت کنعانی به زحمت گل شد!(عکس)

شکست الاهلی با ۲ مدافع ایرانی به الدحیل؛

مدافع ایرانی الاهلی یک هفته پس از گلزنی، مقابل الدحیل نیز روی تک‌گل تیمش تاثیرگذار بود.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مثل همیشه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه به مصاف تیم صدرنشین الدحیل رفت.

الدحیل نیمه اول را در شرایطی با پیروزی دو بر صفر مقابل یاران کنعانی و شجاع به پایان رساند که میشل اولونگا و المعز علی، دو ستاره گلزن این تیم در نقش سازنده ظاهر شدند و خالد محمد و سلطان البریک دروازه الاهلی را باز کردند.

1798366

محمدحسین کنعانی‌زادگان که هفته گذشته پنجمین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی مقابل ام‌صلال به ثمر رسانده بود، امشب پایه‌گذار تک‌گل تیمش مقابل الدحیل شد و ضربه ایستگاهی تیمش را زد.

الاهلی که در نیمه اول سفیان هنی، ستاره خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در دقیقه ۵۳ یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به دست آورد که شوت محکم و روی پای کنعانی‌زادگان پس از برخورد به سه مدافع الدحیل در نهایت با ضربه زمینی و کم‌قدرت ابوبکر بیومی تبدیل به گل شد.

1798367

در ادامه تلاش یاران شجاع و کنعانی برای زدن گل تساوی بی‌ثمر بود تا شکست دو بر یک در این مسابقه را متحمل شوند و ۱۷ امتیازی و در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند  و الدحیل صدرنشین به امتیاز ۲۹ برسد و اختلاف خود با العربی رده دومی را به چهار امتیاز افزایش دهد.

1798364
1798365

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا