سینمای ایران و جهان

«بدن ما» در مراکز درمانی و مدارس/ اجرای تئاتر به فارسی و انگلیسی

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اجرای ۳ اثر نمایشی در کانون، اعلام کرد نمایش «بدن ما» به صورت رایگان در مراکز درمانی و مدارس اجرا می‌شود.

سعید زین‌العابدینی معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره فعالیت‌های تئاتری کانون در ماه بهمن و اسفند سال جاری، به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر سالن گلستان مرکز تئاتر و تولید تئاتر عروسکی کانون نمایش «دنیای خیال‌انگیز» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه در ساعت ۱۷ اجرا می‌شود. این نمایش که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده در سانس‌های ویژه خود به زبان انگلیسی نیز روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین در سالن بوستان مرکز نیز نمایش «شاهزاده شامپیا» به کارگردانی احسان مجیدی در ساعت ۱۸ اجرا می‌شود. این نمایش ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

زین‌العابدینی از اجرای نمایش «من شگفت‌انگیز (بدن ما)» به کارگردانی نیلوفر صیادی به عنوان دیگر برنامه اجرایی تئاتر کانون در ایام باقیمانده سال جاری خبر و توضیح داد: این نمایش بر اساس کتاب‌های درسی اقتباس شده و به مسائل بهداشتی می‌پردازد.

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: نمایش «من شگفت‌انگیز (بدن ما)» به صورت رایگان در مراکز درمانی و مدارس شهر تهران در حال اجرا است و پس از پایان دهه فجر در مناطق محروم و کم‌بضاعت استان تهران اجرا خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: در ایام دهه فجر فیلم‌تئاتر «افسانه ماردوش» نیز به صورت رایگان اکران آنلاین می‌شود و علاقه‌مندان از طریق سایت کانون و سایت تیوال می‌توانند تماشاگر این اثر باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا