شهرستان ها

ورزشکاران با قهرمانی در میادین بین‌المللی پیام‌رسان شهدا هستند

اردبیل – فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ورزشکاران با قهرمانی در میادین جهانی و بین‌المللی در حقیقت پیام‌رسان شهدا و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه شنبه در آئین جشن میلاد علی (ع) و افتتاح هیئت صلح ورزشکاران و پهلوانان در زورخانه علی ابن ابیطالب اردبیل اظهار کرد: ایام دهه فجر یادآور رشادت مردم ایران در به ثمر نشستن نهضت امام راحل بود که از او به عنوان ابرمرد تاریخ، پرچمدار توحید و ابراهیم زمان یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی در تاریک‌ترین روزگار ایستادگی را برای ما معنا کرد و نشان داد که با عزم و اراده راسخ می‌توان بر همه ظلمات و تاریکی‌ها غلبه کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از شهدا به عنوان پرچمداران عزت و افتخار این مرز و بوم یاد کرد و افزود: استان اردبیل به وجود ۳۴۰۰ شهید می‌بالد که از این تعداد ۱۸۶ شهید ورزشکار هستند.

محمدی اصل گفت: این شهدا در یک جنگ نابرابر با قدرت ایمان و اراده بر دشمن غلبه کردند و امروز همان دسیسه گران قرن سپاه را که در همه عرصه‌ها حضور پرافتخار داشته سد راه خود می‌بینند و با حرکت خصمانه سعی در به انزوا کشیدن این نیرو دارند.

وی سپاه را همچون ماهی در دریا توصیف و تصریح کرد: آب این دریا حرکت خروشان این ملت است و سپاه همواره به خادمی این ملت افتخار می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: صلاح واقعی سپاه در انتخاب آگاهانه خود قرآن است و این نیرو با شجاعت تمام در صحنه ایستاده و اجازه نمی‌دهد تا عظمت ۴۴ ساله این ملت به دست عده‌ای نااهل و فریب خورده دشمنان مخدوش شود.

محمدی اصل با تبریک ولادت حضرت علی (ع) بیان کرد: سپاهیان غریبانه و همچون مولای خود علی (ع) در همه صحنه‌های این کشور از عرصه سازندگی گرفته تا حوزه اشتغال و اقتصادی، بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها در صحنه است و کارها را با پیشرفت و همدلی به پیش می‌برد.

وی جامعه پرافتخار ورزشکاران را جامعه عزتمند و ادامه دهنده راه شهدا برشمرد و گفت: کسب هر مدال قهرمانی و نواخته شدن سرود این کشور در میادین جهانی و بین‌المللی در حقیقت پیام روشنی است که این ملت به جهان صادر می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا