شهرستان ها

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۳ همزمان با دهه فجر در قم

قم- مسئول عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم از برگزاری رزمایش سراسری الی بیت المقدس تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر فائزی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش سراسری الی بیت المقدس ۱۳ همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در در استان قم در حال برگزاری بوده و تا تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

مسئول عملیات سپاه قم با بیان اینکه این دوره از رزمایش به نام طلبه شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی نامگذاری شده است افزود: رزمایش سراسری الی بیت المقدس ۱۳ با رمز مقدس یا محمد رسول‌الله (ص) به مرحله اجرا در آمده است.

وی با اشاره به نیروهای حاضر در این رزمایش در استان قم بیان داشت: این رزمایش با محوریت ۵۳۰ پایگاه بسیج خواهران و برادران ،۳۲ حوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر و ۴ ناحیه مقاومت بسیج در سطح استان قم برگزار می‌شود.

فائزی، اجرای گشت‌های اطلاعاتی و گشت‌های عملیاتی رضویون در راستای ارتقای امنیت محلات، اجرای عملیات ایست و بازرسی در راستای ارتقای امنیت از جمله بخش‌های مختلف این رزمایش است.

مسئول عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم ادامه داد: اجرای رژه موتورسواری و نمایش اقتدار بسیج به همراه نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های بسیج و برقراری امنیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس ۱۳ خواهد بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا