شهرستان ها

زیرساخت‌های امروز کشور نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان روانسر، گفت: زیرساخت‌های امروز کشور نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی ظهر یکشنبه در آئین گازرسانی به به روستاها و واحدهای صنعتی شهرستان روانسر با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی برای مردم ایران بوده است که به یاری امام راحل (ره) و شهدا تحقق یافته، اظهار کرد: وضعیت کنونی کشور با قبل از انقلاب از نظر برخورداری مردم از انرژی و نیز عزت، کرامت و امنیت قابل مقایسه نیست.

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای نگهداری و ارتقا این دستاوردها، افزود: امروزه همگان از خدمات انقلاب منتفع هستند و ما باید قدردان این موضوع باشیم و برای انقلاب سنگ تمام بگذاریم.

استاندار کرمانشاه با تبریک به مردم مناطقی که طی این پروژه‌ها از نعمت گاز برخوردار شدند، عنوان کرد: درست مصرف کردن، ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز را رعایت و به فرزندان خود بیاموزند که باید از سرمایه‌ی گاز برای آیندگان محافظت کنند.

صحرایی از ۲ تن از اهالی روستای نهرابی که از خانواده معظم شهدا بودند، خواست که افتتاح امروز را انجام دهند.

گفتنی است، با این افتتاح تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان روانسر به صورت کامل گازدار و این شهرستان در بین شهرستان‌های سبز کشور قرار گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا