شهرستان ها

کشف ۶ کیلو تریاک در دامغان/۳ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه یکی از اقدامات مؤثر پلیس استان برای مبارزه با مواد مخدر پاکسازی محلات از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر است، ابراز داشت: در قالب طرح‌های مختلف این مهم برای همه محلات مشکوک استان انجام و معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه بر اساس همین مأموریت ذاتی پلیس مبنی بر مبارزه با سوداگران مرگ در پی گزارش فعالیت مواد فروشان در یکی از محلات جنوب دامغان موضوع در دست پیگیری قرار گرفت، افزود: اکیپی از پلیس دامغان مأمور رسیدگی به این پرونده شده و محله در تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با هماهنگی قضائی محل فعالیت متهمان مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: در نهایت با اخذ مجوزهای لازم مأموران وارد مخفیگاه متهمان شده و افراد را دستگیر کردند.

حسنی ضمن بیان اینکه طی بازرسی از این مخفیگاه پنج کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: طبق اعتراف متهمان آنها قصد جا به جایی این مواد را داشتند که به موقع و طی عملیات ضربتی پلیس به دام افتادند.

وی ضمن بیان اینکه سه سوداگر مرگ در این راستا دستگیر شدند، افزود: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا