شهرستان ها

افتتاح و راه‌اندازی ۸ پروژه بهداشتی و درمانی دشتستان در دهه فجر

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از افتتاح و راه‌اندازی هشت پروژه بهداشتی و درمانی هم‌زمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

ماریا خویش‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شهرستان دشتستان ۲۲ پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان در حال احداث است که از این ۲۲ پروژه، هشت پروژه آن در طی دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

خویشدوست افزود: خانه بهداشت محمد جمالی، عطیبه، قراول‌خانه و آزمایشگاه شیمی آب پروژه‌های بخش بهداشت می‌باشند که با اعتباری معادل ۴۶ میلیارد ریال از محل طرح محرومیت‌زدایی استانداری و شبکه بهداشت و درمان تأمین اعتبار شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: همراه سرای خیر ساز، بخش اعصاب و روان زنان، بخش ناباروری زنان سطح ۲ و درمانگاه عمومی اسکرین بیمارستان شهید گنجی برازجان از پروژه‌های بخش درمان هستند که با اعتباری معادل ۱۰۳ میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت دشتستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این هشت پروژه در ایام مبارک دهه فجر، علاوه بر نوسازی و تجهیز زیرساخت‌های بهداشت و درمان، سطح ارائه خدمات نیز ارتقا می‌یابد و مردم شهرستان می‌توانند خدمات خود را با تعرفه دولتی و با کمترین هزینه و اتلاف وقت دریافت کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا