شهرستان ها

۲۱۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان در نظر گرفته شد

گنبدکاووس- استاندار گلستان گفت: ۲۱۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش گلستان از محل مصوبات سفر در نظر گرفتیم که ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر یکشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: توسعه و پیشرفت باید متوازن باشد و ما در اختصاص بودجه‌ها و مصوبات تلاش کردیم این توسعه متوازن را مد نظر قرار دهیم.

استاندار گلستان افزود: در تخصیص مصوبات سفر پروژه سد نرماب را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان گنبدکاووس جز اولویت‌ها قرار دادیم.

زنگانه گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در استان هزینه شده و برخی از شهرستان‌ها اعتبارات رفع تنش آبی آن‌ها چند ۱۰ برابر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: اعتبارت آب منطقه‌ای گنبدکاووس ۱۲ برابر شده و این نشان می‌دهد ما نگاه کوتاه مدت و بلندمدت را در دستور کار داریم.

استاندار گلستان تصریح کرد: دبی ۷۰۰ چاه آب شرب در گلستان به نصف کاهش پیدا کرده و ما برای تامین آب شرب باید از تک منبعی خارج شویم و به سمت سایر منابع تامین آب شرب برویم.

زنگانه بیان کرد: ۷۲ پروژه با اعتبار ۳۶۲ میلیارد تومان در حوزه آب منطقه‌ای در استان افتتاح خواهد شد و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه آب و فاضلاب ۳۵ پروژه با ۱۶۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد و عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در گرگان و گنبدکاووس آغاز خواهد شد.

زنگانه افزود: ۲۱۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش استان از محل مصوبات سفر در نظر گرفتیم که ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا