ورزش

زنیت سوژه جدید دعوای سپاهان پرسپولیس

انتخاب تاریخ سوم اسفندماه برای برگزاری مهم‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش “ورزش‌سه”، چند روز پیش بود که سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه مرحله یک هشتم جام حذفی را اعلام کرد و بر این اساس هفت دیدار این دور از مسابقات طی روزهای یکم تا سوم اسفندماه برگزار خواهد شد و مصاف گل‌گهر هم به دلیل حضور این تیم در آسیا به تعویق افتاد. 

با این حال انتخاب تاریخ سوم اسفندماه برای برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس که به میزبانی اصفهانی‌ها برگزار خواهد شد، حاشیه‌ساز شده و پرسپولیسی‌ها به زمان برگزاری این مسابقه معترضند.

سپاهان روز ٢٨ بهمن ماه و پس از برگزاری هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر که در اصفهان به میزبانی زرد‌پوشان مقابل ذوب‌آهن برگزار خواهد شد، در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف زنیت سن‌پترزبورگ خواهد رفت و در واقع پرسپولیسی‌ها معتقدند به همین دلیل است که زمان مصاف این تیم در جام حذفی به آخرین روز یعنی چهارشنبه سوم اسفندماه موکول شده است. 

1798543
حواشی بازی دوستانه سپاهان و اعتراض پرسپولیسی‌ها به این موضوع سبب شده تا مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نیز با انتشار پستی به آن بپردازد و از برگزاری حتمی این مسابقه بگوید.

این البته ادعایی است که سپاهانی‌ها اعتقادی به آن ندارند و معتقدند سازمان لیگ طبق برنامه اقدام به انتخاب تاریخ دیدار این تیم برابر پرسپولیس کرده است. 
گفتنی است پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف سپاهان برود که روز ٢۴ بهمن و یک روز زودتر از سپاهانی‌ها در چارچوب هفته بیستم مقابل هوادار به میدان خواهند رفت و طبیعتاً شاگردان مورایس به دلیل برگزاری بازی دوستانه مقابل زنیت در تاریخ ٢٨ بهمن ماه فشار زیادی را   را پس از انجام دربی تجربه خواهند کرد. 

هر چه هست انتخاب تاریخ یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه تیم‌های ایرانی در سطح بین‌المللی در حال حاضر حاشیه ساز شده و احتمالا باید در انتظار واکنش‌های بیشتری از سوی مسئولان دو تیم به این موضوع باشیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا