شهرستان ها

روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی از فردا آغاز می‌شود

مشهد ـ کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی آغاز شده و تا چهارشنبه اوایل وقت ادامه دارد.

آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، امروز در مناطقی از جمله جنوب شرق استان شاهد بارش پراکنده باران و برف خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از فردا روند افزایش دمای هوا آغاز شده تا چهارشنبه اوایل وقت ادامه دارد. همچنین از سه‎ شنبه رگبار پراکنده باران و رعدوبرق آغاز و از چهارشنبه شب تا پایان هفته با کاهش محسوس دمای هوا، بارش در اغلب مناطق به شکل برف است.

وی ادامه داد: طی روزهای سه‎ شنبه و چهارشنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید را نیز شاهد خواهیم بود.

فاروقی همچنین وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا دوشنبه صاف با غبار محلی از بعدازظهر وزش باد و افزایش ابر پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶- درجه سلسیوس سردترین و صالح‎آباد با بیشینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۱ و ۱۵ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین مقدار بارندگی و سرعت وزش باد از شهرستان‌های خواف ۰/۹ میلی‌متر و ‎سبزوار ‎ ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

فاروقی

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا