فرهنگ

برگزیدگان رویدادهای«کتاب‌بازی» معرفی می‌شوند

همزمان با نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای؛

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان رویداد «کتاب بازی» در دومین روز نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویدادهای «کتاب‌بازی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی دو دوره برگزار شد.

نخستین دوره این مسابقات از روز ۱۲ اردیبهشت و همزمان با عید فطر به مدت ۸ روز و دومین دوره آن از ۱۹ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۱ از طریق بازی «کوییز» انجام شد.

مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر این رویداد روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۵ و همزمان با برگزاری نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اجرای برنامه خوانش روایت توسط احسان رضایی، داستان‌نویس و منتقد ادبی، اجرای تئاتر توسط گروه بین‌المللی حنانه و برگزاری مسابقه برای مهمانان حاضر در مراسم و اهدای جایزه به نفرات برتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) از ۱۶ تا ۱۹ بهمن در شبستان مصلی تهران برگزار می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا