شهرستان ها

دشمن در حال توطئه و نبرد برای زدن ستون خیمه انقلاب است

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما موظفیم راه توحید را ادامه داده و انقلاب رابه صاحب اصلی اش بسپاریم،دشمن برای زدن زیرساخت‌های اصلی ماوزدن ستون خیمه انقلاب اسلامی در توطئه و نبرداست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر یکشنبه در مراسم تشییع شهید جاودانیان در یاسوج افزود: دشمن برای زدن زیرساخت‌های اصلی ما و زدن ستون خیمه انقلاب اسلامی در توطئه و نبرد است.

وی با بیان اینکه تروریست کسانی هستند که زنان و کودکان را در کشورهای منطقه به خاک و خون می‌کشند، گفت: جبهه مقاومت خواب راحت را از تروریست‌های واقعی خواهد گرفت.

استاندار تصریح کرد: سپاه در مرزها در دمایی زیر صفر از مرزهای کشور در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دفاع می‌کند و ما به وجود این شهدای گران‌قدر افتخار می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم که همه دشمنان را سر جای خود بنشاند.

استاندار اظهار داشت: جنگ با دشمنان و استکبار جهانی هنوز تمام نشده و دشمن طرحی برای ضربه زدن به یکی از ستون‌های انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران در حال اجرا دارد اما دشمنان خوب بدانند که ما با نیروهای مسلح خود یک عهدنامه داریم و برای دفاع از انقلاب اسلامی و در هیچ شرایطی از این اصول عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا