شهرستان ها

۲۵۰۰ بسته معیشتی دهه فجر بین نیازمندان شاهرود توزیع شد

شاهرود- مسئول رزمایش مواسات و کمک مومنانه شاهرود بابیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دهه فجر بین نیازمندان توزیع شد، گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۴۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسینی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی حرم شهدای گمنام شاهرود ضمن بیان اینکه ترتیبی در نظر گرفته شد تا با کمک خیران طی دهه مبارک فجر بتوانیم یاریگر نیازمندان شهر باشیم، ابراز داشت: طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه از ابتدای پاندمی کرونا آغاز شده و همچنان نیز بی وقفه ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشت دهه فجر سال جاری بین نیازمندان توزیع شد، افزود: این بسته‌ها به همت بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی سپاه، خیران و نیکوکاران تهیه شده و در اختیار خانواده‌های کم برخوردار و محروم شاهرود قرار گرفته است.

مسئول رزمایش مواسات و کمک مومنانه شاهرود بابیان اینکه این بسته‌های معیشت اقلام ضروری نظیر برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب را شامل می‌شود، ابراز داشت: ارزش هر بسته معیشتی معادل ۴۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

حسینی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح این بود که مردم محروم و نیازمند هم از برکات جشن‌های دهه مبارک فجر بهره مند شده و طعم خدمت را بچشند، تصریح کرد: کمک‌های مومنانه به نیازمندان به بهانه‌های مختلف با همراهی خیران و نیکوکاران شهر در دست اقدام است.

وی ضمن بیان اینکه در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج ۲۰ سری جهیزیه نیز به همت خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شدند، افزود: این جهیزیه شامل ۱۳ قلم کالا به ارزش تقریبی هر سری ۳۵ میلیون تومان بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا