شهرستان ها

ساماندهی بافتهای فرسوده شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گیرد

همدان-معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تویسرکان گفت: ساماندهی بافت‌های فرسوده شهرستان در دستور کار قرار بگیرد در صورتی که ساماندهی نشود خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

علیرضا اسماعیل بگی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بهره گیری از دانش جمعی و نقطه نظرات کلیه مدیران دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی در جهت تحقق کاهش مشکلات، ناپایداری‌ها و ارتقا شرایط کیفی زندگی در سکونت گاه‌ها از طریق ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها، توسعه و بهبود زیرساخت‌ها، تأمین خدمات شهری و ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار حائز اهمیت است و باید به این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی در پی دارد افزود: همه ادارات و دستگاه‌ها با جدیت در زمینه ساماندهی و احیای بافتهای فرسوده همکاری‌های لازم را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری یادآور شد: تدوین برنامه جامع و اقدام مشترک در جهت رسیدن به اهداف بازآفرینی و اجرای هرگونه روش برای مقابله با مشکلات شهری با اهداف بلند راهبردی، دارای ارزش و قابل پیگیری خواهد بود.

اسماعیل بگی مطرح کرد: بازسازی، بهسازی فضای شهری، محلات و ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت‌های فرسوده انجام شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا