ورزش

قربانی: ۱۰۰۰ سلاح‌ هوماک‌ برای اهداف پروازی خریداری می‌شود

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: برای اهداف پروازی مهمات خریداری شده و برای تراپ ۱۰۰۰ سلاح هوماک خریداری می‌شود و تا قبل از عید ۵۰۰ قبضه در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن گرامیداشت ماه رجب و ایام ولادت با سعادت علی بن ابی طالب (علیه السلام) و همچنین ایام الله دهه فجر در جمع کارمندان و دست‌اندرکاران رشته تیراندازی در فدراسیون، اظهار داشت: در این مدت کارها به خوبی پیش رفته و 6 هزار نفر در اردو، لیگ، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد شرکت کردند. تیم ملی نباید وابسته‌اند به چند نفر باشد. در برخی از کشورها 150 نفر در اردوها حضور دارند و ما هم باید از جوانان و استعدادهای برتر استفاده کنیم. تیم نوجوانان و جوانان را نیز راه اندازی کردیم تا پشتوانه تیم ملی باشند.

وی در ادامه افزود: مشکل مهمات قابل حل شدن است. برای اهداف پروازی مهمات خریداری شده است و برای تراپ 1000 سلاح هوماک خریداری می‌شود و تا قبل از عید 500 قبضه در اختیار استان ها قرار می‌گیرد. در کنار تفنگ و تپانچه، اهداف پروازی نیز اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

 

قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید فدراسیون را در سطح عالی قرار دهیم و هیچ کسی نباید کوتاهی کند البته این را نیز باید بدانید که همیشه وقتی کارها به خوبی پیش می‌رود برخی درصدد عناد و دشمنی حرکت می‌کنند. در این مدت که در فدراسیون هستم به استان‌های مختلف سفر کردم و برای هر کدام بین 5 تا 10 میلیارد تومان از استانداری قول کمک گرفتم و باید روسای هیئت‌ها پیگیر باشند تا این مبالغ به هیئت‌ها برسند.

وی تیراندازی را رشته‌ای مقدس دانست و گفت: این رشته مورد تاکید حضرت محمد (ص) و مقام معظم رهبری است. همچنین امام خمینی این رشته را امری مستحبی دانستند. تا اینجا ما 9 اعزام داشتیم و 10 مدال رنگارنگ کسب کردیم. همچنین اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک 2024 در رشته تیراندازی و توسط هانیه رستمیان کسب شده است.

همچنین مهدی مبینی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی از زحمات همکاران در فدراسیون‌ تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا