شهرستان ها

همایش «حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- همایش مشترک «حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان» با حضور مسئولان استانی در کمیته امداد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که عصر یکشنبه به صورت ملی و از طریق ویدئوکنفرانس در اردبیل برگزار شد، مسئولان دستگاه قضا و کمیته امداد عزم خود را جزم کردند تا در حوزه استعدادیابی، توانمندسازی و شناسایی افراد واجد استعدادهای برتر در زمینه علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری و ورزشی همچنین فعالیت‌های اجتماعی حمایت‌های خود را به صورت جدی انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر کمیته امداد به گروه‌های مختلف به ویژه ۶۰۰ دانشجو و ۱۴ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل خدمات ارائه می‌کند تا نقش‌آفرینی اصلی را در تربیت نسل‌های آینده داشته باشد.

علیرضا حسین‌نژاد با قدردانی از همراهی مسئولان استانی به ویژه دستگاه قضا در برگزاری این رویداد و عقد تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و مجموعه قضائی استان اردبیل تصریح کرد: حضرت علی (ع) بزرگ حامی و دستگیر نیازمندان در طول تاریخ بوده و امروز نیز به برکت میلاد آن امام همام، شاهد حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی از جامعه قابل تحسین مددجویان کمیته امداد هستیم.

وی گفت: در قالب این نشست و تفاهمنامه امضا شده، سعی بر این است تا مددجویان از حمایت‌های اجتماعی و قضائی بهره‌مند شده و با کمترین دغدغه بتوانند احقاق حق خود را به شایستگی داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: مجموعه قضائی همواره یاریگر نهاد انقلابی و حامی محرومان کمیته امداد بوده و تلاش مؤثر بر این است تا این پشتیبانی‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم با تجلیل از نخبگان و خیرین، تبادل تفاهمنامه با مشارکت کمیته امداد و مجموعه دادستانی انجام شد تا در مواقع نیاز این پشتیبانی‌های قضائی به انجام برسد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا