شهرستان ها

۲۰ باب مدرسه در بیله‌سوار احداث می‌شود

بیله‌سوار – فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ۲۰ باب مدرسه در سطح شهرستان در حال احداث است که تا پایان سال ۱۴۰۲ آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری بعدازظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان بیله سوار به مناسبت در گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: حل مشکلات زیر ساختی در شهرستان از جمله، آب شرب روستایی، آنتن دهی مناطق روستایی، تأمین آب کشاورزی، رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی و روستایی، تأمین تسهیلات برای ایجاد تولید و اشتغال در شهرستان جزو مهمترین اولویت‌های ماست.

وی با اشاره به اینکه با حمایت استاندار قیر رایگان تأمین و آسفالت معابر شهری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا پایان دولت سیزدهم آسفالت ریزی تمام معابر شهر بیله سوار و جعفرآباد انجام می‌شود.

فرماندار بیله سوار از احداث ۲۰ باب مدرسه در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: ۱۸ باب از این مدارس به اتمام رسیده و دو باب در دست احداث است که تا پایان سال آینده این پروژه‌ها تکمیل و تحویل دستگاه بهره بردار خواهد شد.

اصغری از برق رسانی به روستاها و بالای ۲۰ خانوار بیله سوار خبر داد و افزود: با اتمام برق رسانی با قشلاقات پرجمعیت شاهد آغاز عملیات برق رسانی به قشلاقات عشایری زیر ۷ خانوار هستیم.

وی اجرای موفق طرح اقدام مسکن در شهرستان بیله سوار را در پنج بلوک یادآور شد و بیان کرد: ساخت مسکن برای ۱۲۵ متقاضی مراحل اولیه خود را سپری کرده و امیدواریم با ارائه تسهیلات از سوی دولت ساخت این مسکن‌ها در بیله سوار سرعت بگیرد.

فرماندار بیله سوار از اجرای طرح آبرسانی در ۱۹۷ روستای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از ۴۵۵ روستای در حال آبرسانی در استان تعداد ۱۹۷ روستا در حوزه شهرستان بیله سوار قرار دارد که طرح آبرسانی آنها در حال اتمام است.

اصغری اظهار کرد: با اتمام این طرح‌های آبرسانی بخشی از مشکلات منطقه به ویژه مناطق عشایری بخش قشلاق دشت جعفرآباد رفع خواهد شد.

۱۰۰ درصد مناطق شهری بیله سوار گازرسانی شده است

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری بیله سوار از نعمت گاز بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: دولت از گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند و ما در شهرستان بیله سوار از این طرح‌ها بی بهره نیستیم.

اصغری از برخورداری ۹۲ درصدی روستاهای بیله سوار از گاز خبر داد و تصریح کرد: تأمین زیرساخت‌های توسعه‌ای در بیله سوار اولویت اصلی ما در این شهرستان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا