سیاسی

حاجی بابایی: تصمیم‌گیران حوزه خودرو به جای مردم باید هزینه بپردازند


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بررسی موضوع عرضه خودرو در بورس، گفت: مردم تا چه زمانی باید تاوان خودروهایی که هرچه جلوتر می‌رویم نسبت به گذشته از کیفیتش کاسته و بر قیمتش افزوده می‌شود را بپردازند؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز یکشنبه 16 بهمن ماه این کمیسیون، گفت: طی ماه‌های گذشته خودرو در بورس عرضه شده است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شورای رقابت دوباره به این موضوع ورود کرده و مصوبه‌ای مبنی بر تداوم قرعه‌کشی خودرو داشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه از یک سو باید به این پرسش‌ها که کدام یک از روش‌های عرضه خودرو مناسب است و اینکه چرا هر روز یک تصمیم در این حوزه اخذ می‌شود، پاسخ داده شود، افزود: مردم چرا باید تاوان تصمیمات متناقض را تحمل کنند؟ مردم تا چه زمانی باید تاوان خودروهایی که هرچه جلوتر می‌رویم نسبت به گذشته از کیفیت آن کاسته و بر قیمت‌شان افزوده می‌شود را بپردازند؟ سهامداران شرکت‌های خودروسازی چرا باید تاوان تصمیمات را بپردازند؟ اگر مسئولان تصمیمی می‌گیرند خود باید هزینه آن را بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه به نظر می‌رسد پاسخ مناسبی برای وضعیت خودرو که همه را مجاب کند، وجود ندارد، تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه نظرات رئیس سازمان بورس، نمایندگان مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و اعضای کمیسیون شنیده شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه بی‌تدبیری و نابسامانی در وضعیت خودرو وجود دارد، ادامه داد: مردم  به نوعی با عرضه خودروهایی که کیفیت لازم را ندارند و قیمت‌شان نیز مناسب نیست، جریمه می‌شوند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا