ورزش

شوک به پاتر: فلیک در استمفوردبریج دیده شد

دیده شدن هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات زیادی درباره احتمال جانشینی توماس توخل با او دامن زده و سرمربی چلسی را تحت فشار گذاشته است.

به گزارش “ورزش سه”، جمعه‌شب در جریان تساوی بدون گل چلسی مقابل فولام که به میزبانی آبی‌های لندن برگزار شد حضور هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات درباره جانشینی احتمالی پاتر دامن زده و او را که نتوانسته نتایج دلخواهی با ستاره‌های چلسی بگیرد به شدت تحت فشار گذاشته است.

پاتر که در ابتدای فصل جاری با ترک برایتون به چلسی آمد تا جانشین توماس توخل شود تا امروز نتوانسته انتظاری که تاد بولی و مدیران چلسی داشتند را برآورده کند. چلسی در حال حاضر با هدایت او در رتبه نهم جدول لیگ برتر ایستاده و این در حالی است که 21 بازی انجام داده است.

1793518

فشارها بر پاتر با توجه به ولخرجی نجومی چلسی در بازار نقل و انتقالات ژانویه بیش از پیش افزایش یافته است. عده‌ای از کارشناسان می‌گویند مدیران چلسی شک دارند که گراهام پاتر توان استفاده بهینه از این ستاره‌های پرتعداد که به تازگی به جمع بازیکنان چلسی اضافه شده‌اند را داشته باشد. چلسی با هزینه 350 میلیون یورویی 9 بازیکن جدید را در ماه ژانویه به خدمت گرفت.

البته دیدار جمعه شب چلسی مقابل فولام اولین باری نیست که هانسی فلیک در استمفوردبریج در حال تماشای بازی‌های این تیم دیده شده است. او فصل گذشته در جریان شکست 1-0 آبی‌ها مقابل منچسترسیتی هم در این ورزشگاه حضور داشت و بعد از آن به رسانه‌ها گفت برای تماشای بازی چند ملی‌پوش آلمانی چلسی به لندن آمده است.

1798714

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا