ورزش

تراکتور زواری را به آرزویش رساند (عکس)

شماره ۸۰ استقلال توانسته است اعتماد ساپینتو را به خود جلب کند.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از بی سر و صدا‌ترین خرید آبی‌ها در ابتدای فصل، جذب محمد‌حسین زواری از صنعت نفت آبادان بود.
مصدومیت، این کابوس همیشگی بازیکنان، در هفته پنجم گریبان‌گیر هافبک گرگانی استقلال شد تا تحقق رویای بازی و درخشش با پیراهن آبی به چند ماه بعد موکول شود.

او یک هافبک فانتزی و طراح است، درست چیزی که خلاء آن در خط میانی استقلال احساس می‌شود، احتمالا اگر شکستگی از ناحیه استخوان پا، زواری را از شرایط تمرین و بازی دور نمی‌کرد، این هافبک جوان خیلی زودتر از بازی با تراکتور در جام حذفی برای استقلال به میدان می‌رفت. به هر حال او برای اولین بار در وقت‌های اضافه این دیدار به جای مهدی‌پور وارد زمین شد و با عملکرد خوبش تاثیر زیادی در کامبک‌ شیرین آبی‌پوشان داشت.

1798731

هافبک آینده‌دار آبی‌ها پس از عملکرد خوبش مقابل تراکتور ‌در برابر سپاهان و مس نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در دیدار با ملوان هم قرار بود به جای رضاوند به زمین بیاید که با توجه به پیش افتادن استقلال نظر ساپینتو تغییر کرد. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد او توانسته اعتماد ساپینتوی پرتغالی را جلب کند.

زواری جوان توانایی آن را دارد که در آینده نه چندان دور به یک ستاره تبدیل شود، اما برای دستیابی به رویاهای بزرگ باید تجارب بیشتری کسب کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا