ورزش

بارسلونا اختلافش با رئال مادرید را به ۸ امتیاز افزایش داد

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب یک پیروزی آسان خانگی برابر سویا، شانس خود را برای تصاحب عنوان قهرمانی لالیگا افزایش دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پس از آنکه رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در هفتم بیستم این رقابت‌ها مقابل مایورکا تن به شکست داد،‌ رقیب دیرینه این تیم یعنی بارسلونا از فرصت به دست آمده برای افزایش حاشیه امنیت خود در صدر جدول نهایت استفاده را برد و در مصافش با سویا در ورزشگاه نوکمپ 3 بر صفر پیروز شد.

جوردی آلبا در دقیقه 58، گاوی در دقیقه 70 و رافینیا در دقیقه 79 گل‌های تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا ضمن کسب هفدهمین برد خود در 20 هفته سپری شده از فصل جاری لالیگا، 53 امتیازی شوند.

این بدان معناست که اکنون کاتالان‌های صدرنشین در آغاز نیم‌فصل دوم لالیگا، هشت امتیاز از رئال مادرید رده دومی به قهرمانی نزدیک‌تر هستند.

با این نتیجه نوار بازی‌های بدون شکست متوالی بارسلونا برابر رقیب آندلسی ادامه پیدا کرد. با احتساب این بازی بارسایی‌ها در15  بازی‌شان برابر سویا که شامل 11 برد و چهار مساوی می‌شود تن به شکست نداده‌اند و آخرین باخت‌شان به سال 2015 برمی‌گردد.

در آخرین بازی هفته بیستم لالیگا، امشب رایو وایکانو میزبان آلمریا خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا