ورزش

مصدومیت بد موقع: غیبت کاپیتان بارسا برابر یونایتد

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، به دلیل مصدومیت حداقل دو هفته از ترکیب این تیم دور خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این برد اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان ژاوی داشت، چرا که شکست رئال مادرید در بازی روز گذشته برابر مایورکا باعث شد که اختلاف امتیاز آنها با این تیم در صدر جدول به هشت امتیاز برسد. 
با این حال همه چیز در این بازی مطابق خواسته بارسا پیش نرفت و این تیم یکی از مهره‌های کلیدی‌اش را در این بازی از دست داد.

1798838

تنها هشت دقیقه از شروع بازی گذشته بود که بوسکتس به دلیل مصدومیت و در حالی که مچ پایش پیچ خورده بود به شدت احساس درد داشت و نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و فرانک کسیه جانشین او شد. 
در حالی که بسیاری نگران بودند که او مدت زمان زیادی را به دلیل پیچ خوردگی مچ پا از میادین دور باشد اما شب گذشته کادناسر اعلام کرد که پیش‌بینی کادر پزشکی بارسا از مدت زمان دوری او از میادین نزدیک به دو هفته است. 
دو هفته دوری از میادین یعنی این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در دیدار حساس برابر منچستریونایتد در لیگ اروپا همراهی کند. پیش از این گفته شده بود که عثمان دمبله هم به احتمال زیاد در این دیدار غایب خواهد بود.

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا