شهرستان ها

شهرداری پروژه‌های شهروند پسند را تعریف و اجرایی کند

رئیس شورای شهر شیراز خواستار ارائه لوایحی به شورای این کلانشهر از سوی شهردار شد تا در نقاط مختلف شیراز شاهد تعریف، طراحی، اجرا و بهره برداری از چنین پروژه های مهم و شهروند پسند شویم.

رئیس شورای شهر شیراز:


به گزارش ایلنا، مهدی طاهری با ابراز خرسندی از احداث پیست موتور سواری در بوستان مادر منطقه ٥ شهرداری این کلانشهر، ادامه داد: رنگ کار این عزیزان همانند جهاد فارغ از ادبیات و خلق و خوی آنها است.

وی خواستار فراهم شدن فضایی مشابه این پیست در چهار نقطه شهر شیراز توسط شهردار این کلانشهر شد و گفت: موظفیم فضاهای مفرح برای آحاد جامعه فراهم کنیم؛ در جهان مدرن امروز باید به سمت فضاهای مفرح این چنینی برویم و خوشحالیم که این اتفاق امروز در این دهه مبارک کلید می خورد و افتتاح می شود.

طاهری با بیان اینکه هرچه در شهر هزینه می شود، همه دارایی مردم است، گفت: اینکه از ١٥ هزار میلیارد تومان بودجه امسال ١٢ هزار میلیارد تومان آن عمرانی است بدین معناست که این نسبت از منابع مالی مردم را شهرداری به عنوان ثروت و سرمایه، سرمایه گذاری کرده و می کند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت پیست، ورزشگاه، میادین، پل ها، زیرگذرها، روگذرها، پارک ها، تفرجگاه ها و …همه سرمایه برای این شهر محسوب می شود و آنچه که ما امروز از این پروژه نتیجه می گیریم سرمایه گذاری است که آیندگان هم از آن بهره مند خواهند شد.

0 (3) (2)

محدوده شهرداری منطقه پنج؛ از مناطق مطلوب جهت سرمایه گذاری است

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ٥ شهرداری نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه پر فروغ فجر بیان کرد: منطقه ٥ شیراز یکی از مناطق رو به توسعه و قطب ورزشی شهر شیراز محسوب می‌شود.

افسانه خواست خدایی، وجود سالن تیراندازی ساره جوانمردی، پیست موتورسواری و … را بستری مناسب و کم نظیر در جنوب کشور برای جذب جوانان و ورزشکاران در این منطقه ذکر و عنوان کرد: منطقه ٥ شیراز، یکی از مناطقی است که در حوزه سرمایه گذاری از مناطق مطلوب به شمار می رود و البته نیازمند توجه ویژه است.

خواست خدایی همچنین با بیان اینکه منطقه ٥ کلانشهر شیراز، منطقه ای پر وسعت و بهترین مکان برای سرمایه گذاری است، گفت: شاهد حضور سرمایه گذاران موفق در حوزه تجاری در این منطقه هستیم.

عضو هیات رییسه شورای شهر شیراز اضافه کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر به همت شهرداری شیراز ١١٢ پروژه به افتتاح می‌رسد و یا کلنگ زنی آنها آغاز می شود که تعدادی از آن مربوط به منطقه ٥ است.

وی گفت: پروژه پیست موتورسواری که مدتها بود به دلیل عدم منابع کافی راکد مانده بود را از جمله پروژه هایی اعلام کرد که امروز با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری رسید.

خواست خدایی با تاکید بر اینکه نیاز است بسته های سرمایه گذاری در اطراف این پیست مدنظر قرار گیرد، گفت: چندین پروژه ضروری امروز کلنگ زنی و افتتاح می شود که افتتاح لوله گذاری در شهرک شهید آیت الله دستغیب از جمله آنها است.

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ٥ شهرداری در خاتمه اضافه کرد: با تلاش شهردار منطقه پنج، معاونت فنی و عمرانی و شهردار شیراز شاهد یک انقلاب عمرانی در منطقه ٥ شیراز هستیم.

0 (13)

تقاطع رحمت – قائم موجب رفع بخشی از گره های ترافیکی بولوار رحمت می شود

علی اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز نیز در آیین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت – قائم بیان کرد: امروز شاهد یک کلنگ زنی متفاوت در شیراز با رویکرد حل مسائل مردم هستیم.

وی با بیان اینکه گره های ترافیکی در مسیرهای شریانی موجب اختلال در زندگی روزمره مردم می شود، افزود: بولوار رحمت یکی از مسیرهای شریانی شیراز و رویکرد کمیسیون متبوع و مجموعه شورا حل گره های ترافیکی با رویکرد تسهیل گری در چنین مسیرهایی است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح رحمت – قائم با دو رویکرد مهم رفع گره های ترافیکی بولوار رحمت و دسترسی مناسب مردم از جنوب و شرق و غرب به حرم مطهر احداث می شود.

سلطانی ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه های عمرانی، مسائل مردم سریع تر و با کیفیت تر حل شوند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا