شهرستان ها

برای بهره برداری بخش تولید سلسله بیش از 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است

استاندار لرستان گفت: برای بهره برداری بخش تولید سلسله بیش از 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

استاندار لرستان:


به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در آیین بهره برداری از چند پروژه تولیدی شهرستان سلسه در جمع خبرنگران اظهار داشت: برای بهره برداری از واحد های تولیدی شهرستان سلسله در سالجاری بیش از 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: امروز دو واحد تولیدی بخش تولیدات کشاورزی سلسله شامل شرکت های بسته بندی خشکبار و تولید قارچ به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار لرستان در مورد شرکت بسته بندی خشکبار سلسله عنوان کرد: برای ساخت و بهره برداری این شرکت 60 میلیارد ریال هزینه شده است که مبلغ 24میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات اشتغال به این تولید کننده اعطا شده است.

زیویار همچنین در مورد شرکت تولید قارچ خوراکی این شهرستان گفت: برای تکمیل و بهره برداری این شرکت نیز 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که مبلغ 30 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات اشتغال می باشد.

وی تصریح کرد: در این دو واحد تولیدی در مجموع بیش از 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

استاندار لرستان در خصوص سفرهای شهرستانی و ارتباط مستقیم با مردم و تولید کنندگان ابراز کرد: دیدار مستقیم با تولید کنندگان و مردم برای ما و سایر مسئولین یک فرصت مناسب محسوب می شود که بتوانیم مشکلات موجود را از نزدیک لمس و برای برون رفت از آنها برنامه ریزی کنیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا