شهرستان ها

افتتاح طرح‌های هادی روستایی همزمان با دهه فجر در اردبیل

اردبیل – مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر طرح‌های هادی در روستاهای استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سبحانی صبح دوشنبه در آئین افتتاح طرح‌های هادی روستایی در اردبیل اظهار کرد: این طرح‌ها در تمامی روستاهای استان اردبیل گسترده است و از شمال تا جنوب استان با اختصاص اعتبارات مناسب در حال اجرای طرح هادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه معابر روستای گوگ تپه بیله سوار در قالب طرح هادی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آسفالت ریزی شد، خاطرنشان کرد: ۵ هزار مترمربع از این معابر آسفالت ریزی شده و آماده بهره برداری بود که همزمان با دهه فجر افتتاح و تحویل مردم شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی این حجم از آسفالت ریزی در این روستا از محل اعتبارات قیر رایگان ملی و استان انجام شده و در نظر داریم تا آسفالت ریزی سایر روستاهای این شهرستان را نیز به مرحله بهره برداری برسانیم.

سبحانی همچنین از آسفالت ریزی راه‌های دو روستای گرده و سلوط نمین به مساحت ۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع خبر داد و بیان کرد: معابر و راه‌های روستای گرده به مساحت ۳ و ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان افتتاح شد و در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

وی افزود: معابر روستای سلوط نیز به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آسفالت ریزی شده و با افتتاح آن در ایام الله دهه فجر در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: همچنین در این ایام افتتاح طرح هادی روستای بورستان شهرستان کوثر نیز انجام شد که به همت بنیاد مسکن طرح‌های هادی روستایی در این مناطق نیز در جریان است.

سبحانی ادامه داد: حجم عملیات در این منطقه ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت بود که ضروری است در راستای رفع مشکلات روستاییان و اهالی مشکلات آسفالت در این مناطق به صورت زیربنایی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه برای آسفالت این معابر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات ویژه برای حل مشکلات مناطق روستایی به ویژه در حوزه اجرای طرح هادی و آب شرب و زراعی زمینه توسعه روستاها فراهم می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا