جامعه

بیش از 70 درصد ایرانی‌ها تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند/ ارائه روزانه یک میلیون خدمات سرپایی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت:در حوزه درمان تقریبا ۱۰۰ درصد آحاد جامعه تحت پوشش بیمه اجتماعی و سلامت بوده و ۵۴ درصد در حوزه تأمین اجتماعی قرار دارند و این مسئله با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در نشست خبری با رسانه‌ها که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته و ما امروز افتخار داریم که خدمتگزار این انقلاب در عرصه حکمرانی و بیمه‌های تأمین اجتماعی و ..‌ باشیم.

وی افزود: ما باید مفتخر باشیم به این اتفاقاتی که در ۴۴ سال از انقلاب و در حوزه بیمه‌های اجتماعی گذشته است‌. در پیش از انقلاب حدود ۲۰ درصد از جامعه ۳۵ میلیونی تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند اما امروز امروز بیش از ۷۰ درصد از جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در حوزه درمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم تقریبا ۱۰۰ درصد آحاد جامعه تحت پوشش بیمه اجتماعی و سلامت بوده و ۵۴ درصد در حوزه تأمین اجتماعی قرار دارند، این با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست و دستاورد بزرگی است که در راستای تحقق عدالت اجتماعی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز اتفاقات خوبی رخ داده است. امروز ما ۴۰۰ مرکز درمانی، بیمارستانی و تخصصی و فوق تخصصی داریم و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ هزار طرف قرارداد همکاری داشته باشیم. از طرفی دیگر به یک میلیون نفر روزانه خدمات سرپایی ارائه می‌دهیم و ۱۳ هزار نفر نیز از ما خدمات بستری دریافت می‌کنند.

ادامه دارد…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا