جامعه

نظر رئیس پلیس درباره تجمیع شماره‌های امدادی


فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص تجمیع شماره‌های امدادی گفت: طبیعی است که آشناترین شماره برای مردم ۱۱۰ پلیس است اما باید دید که کدام شماره بهتر است تا به عنوان شماره امدادی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور رزمایش پلیس بزرگراه و افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور و همچنین موزه پلیس راهنمایی و رانندگی در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش کلید خورد.

 سردار احمدرضا رادان فرماندهی کل انتظامی کشور در حاشیه رزمایش پلیس بزرگراه در مقر پلیس راهور در جمع خبرنگاران به شاخص‌های انضباط اجتماعی اشاره و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از انضباط اجتماعی دال و ناظر بر مقررات و نحوه رانندگی در معابر و جاده ها است که هر چه بیشتر رعایت شود نشان از انضباط بیشتر است.

 فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این موضوع که بحث انضباط اجتماعی باید سرلوحه قرار گیرد گفت : بخش دیگر وضعیت معابر ، ایستگاه‌ها و خدماتی است که به مردم ارائه می‌شود تا انضباط بیشتر رعایت شود.

 وی تصریح کرد: موضع ما در این زمینه و مطالبات ما نیز برای مردم روشن بوده و برای مسئولان نیز مشخص است.

 سردار رادان در خصوص تجمیع شماره‌های پلیس و سازمان های امدادی و خدمات رسان گفت: طبیعی است آشناترین شماره برای مردم شماره ۱۱۰ است اما باید دید که کدام شماره بهتر است تا به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا