سیاسی

محاسبات غلط دشمن در اغتشاشات اخیر آنها را به طمع انداخته بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی:

مشهد ـ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و مانند همیشه با شکست مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین یوسفعلی زاده ظهر دوشنبه در مراسم چهلمین روز دفن شهید گمنام دانشگاه تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این نکته اساسی را هیچگاه درک نمی‌کنند که رمز پیروزی و استمرار این نظام ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه است و با همین شاخصه‌ها تا تشکیل تمدن بزرگ اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: خودشان اعتراف کردند که بهترین طراحی‌ها و بسیج همه امکانات و تجهیزات برای یک توطئه، برنامه ریزی دقیق می‌شود اما با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی این نقشه‌ها نقش برآب می‌شود.

وی با اشاره به تحسین رهبری در خصوص برنامه ریزی دشمن در اغتشاشات اخیر گفت: آنها در این عرصه محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و برخی موضوعات را لحاظ نکرده بودند و بدان خاطر بود که نقشه اخیر آنها هم با شکست مواجه شد.

یوسفعلی زاده با بیان اینکه امروز دشمن در صدد است جوانان را از صف انقلاب خارج کند، افزود: بر همین اساس فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین که از لسان رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده بر همگان واجب کفایی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: این بدان معناست که هرکس در هرکجا با قلمش، زبانش، رفتار و کردارش و به هر اندازه‌ای که می‌تواند در این جهاد تبیین همانند دفاع مقدس حضور مستمر و مثمر داشته باشد.

وی به تشییع شهدای گمنام در استان خراسان رضوی در دیماه امسال اشاره کرد و افزود: در شرایطی که دشمن دائم فتنه انگیزی و تنفر ایجاد کرده بود، حضور شهدا همانند ابر رحمتی بر همه جای کشور بارید و غبار فتنه، اختلاف و دو دسته گی را شستشو داد.

یوسفعلی زاده بیان کرد: در سطح استان در مدت ۲۰ روز که میزبان شهدای گمنام بودیم بیش از ۱۲۰۰ برنامه برای شهدای برگزار و بیش از یک میلیون نفر بصورت مستقیم به زیارت شهدای گمنام رفتند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا