شهرستان ها

بیش از ۲۰۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در آذربایجان غربی تحویل متقاضیان شد

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت:۲۵۶ هزار. قطعه کارت ملی هوشمند به ثبت نام کنندگان در استان تحویل داده شد.

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛


سعید احمدی،در گفت‌وگو با ایلنا،با بیان اینکه طی یک سال گذشته، ۳۱۰ هزار. قطعه کارت ملی هوشمند متقاضیان در استان چاپ شده گفت: از این تعداد ۲۵۶ عزل. کارت ملی تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۴ هزار. قطعه کارت ملی هوشمند. در ادارات و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان آماده تحویل به ثبت نام کنندگان است.

احمدی، با اشاره به اینکه کارت ملی هوشمند کلید ورود به دولت الکترونیک و الکترونیکی شدن خدمات است، افزود: در صورتی که هم استانی‌ها کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده و بهره‌برداری از این کارت در دستگاه‌های اجرایی آغاز شود دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه‌ها نیست.

وی با بیان اینکه،شهروندان می توانند با استفاده از  کد دستوری *۴*۶۰۹۰# نسبت به وضعیت کارت ملی خود اطلاع حاصل کنند گفت: با توجه به پیام دریافتی از این کد دستوری شهرواندان با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا ادارات ثبت احوال نسبت به تحویل کارت ملی خود اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین شهروندان می توانند علاوه بر این  کد دستوری  جهت اطلاع از آخرین وضعیت کارت ملی خود به سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند به آدرس NCR.ir و یا سامانه الکترونیک سهیم به آدرس sahim.sabteahval.ir مراجعه کنند.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا