اقتصاد

برگزاری رویداد همرسانی “دایان5” در ایمیدرو

رویداد همرسانی “دایان5” با حضور اساتید و مدیران شرکت های دانش بینان در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دراین همایش مجید وفایی فرد مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، سرائیان مدرس دانشگاه تحول دیجیتال ایمیدرو،‌ شرکت راهکار پویا، شرکت گوهر پژوهان سپندار، شرکت گوهر پژوهان سپندار، شرکت فناب زیرساخت، شرکت پامیکا، شرکت تحقیق و توسعه ارتباط و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

مجید وفایی فرد مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، اظهار کرد: رویدادهای دایان، سبب اتصال و همرسانی ایده های نوآروانه معدن و صنایع معدنی با بخش صنعت و حوزه مصرف می شود.

وی گفت: معدنکاری نوین یکی از پایه های انقلاب صنعتی چهارم است. امروزه تصمیم گیری ها بر مبنای داده ها، انجام می شود و این داده ها از ابتدای فعالیت زمین شناسی و زنجیره معدن مورد استفاده قرار می گیرد و سپس در اینترنت اشیاء و هوشمندسازی معادن نقش موثری ایفا می کند.

وفایی فرد اظهار داشت: در ایمینو نقش رگولاتوری برای استارت آپ ها و نوآوری داریم. جلب و جذب ایده های کاربردی و اتصال آن ها به صنایع معدنی به ویژه صنایع بزرگ از اهداف اصلی ما در طرح زیست بوم نوآوری معادن و صنایع معدنی است.

 

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا