شهرستان ها

تراکتورهای تولیدی در ایران استانداردهای روسیه را پاس کرد

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، همچنین از دریافت گواهی استاندارد کشور روسیه برای محصولات تولیدی در مجموعه تحت مدیریتش خبر داد.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مصطفی وحیدزاده اظهار داشت: تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی برای حضور در بازار روسیه باید استانداردهای این کشور را پاس می کردند که این امر اتفاق افتاد و با دریافت این گواهینامه در واقع حضور تراکتورهای ایرانی در منطقه اروآسیا تسهیل شد.

وحیدزاده تاکید کرد: تراکتورهای نمونه به کشور روسیه ارسال و در حال حاضر در مزارع این کشور به کار گرفته شده اند که پیش بینی می شود با راه اندازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش شاهد افزایش حضور تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی در اکثر استانهای روسیه باشیم.

عضو هیات مدیره گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ درصد تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی به صادرات اختصاص یافته و در عین حال طی ۱۰ ماهه گذشته انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته گری، قطعات یدکی و … به ارزش ۳۷ میلیون دلار به بیش از ۲۵ کشور دنیا صادرات صورت گرفته که ۲۶ میلیون دلار آن صرفاً از محل صادرات محصول اصلی یعنی تراکتور بوده و رشد ۱۲۲ درصدی ارز آوری کل گروه این مجموعه برای کشور در مقایسه با سال گذشته از ثمرات رشد اقتصادی در این مجموعه صنعتی تاثیر گذار کشور می باشد.

اولین گروه از کارشناسان روسی در تراکتورسازی دوره های آموزشی را گذراندند

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، همچنین گفت: اولین گروه از کارشناسان کشور روسیه متشکل از ۱۳ نفر از استانهای سن پترزبورگ و گرس نوا، دوره های آموزشی سرویس و نگهداری تراکتورهای ایرانی را طی ۱۷ روز در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران طی کردند.

وی اضافه کرد: این کارشناسان دوره های موتور، سیستم هیدرولیک، گیربکس، سیستم الکترونیک، کابین و… را در این مدت گذرانده اند.

وحید زاده افزود: با توجه به استقبالی که از تراکتورهای ایرانی در روسیه وجود دارد و براساس برنامه ریزی که برای داشتن شبکه فروش و خدمات پس از فروش در بالغ بر ۸۰ استان روسیه صورت گرفته این آموزشهای ادامه خواهد داشت.

مصطفی وحیدزاده گفت: پیش بینی می شود طی ماههای آینده گروههای دیگری از کارشناسان روسی برای حضور در این دوره ها به ایران و تراکتورسازی سفر خواهند کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا