ورزش

لیگ یک/ درخشش پرسپولیسی سابق در فولادشهر

ون پارس اصفهان 2 – شهرداری آستارا صفر

تیم فوتبال ون پارس موفق شد به لطف درخشش رضا کرملاچعب، با 2 گل از سد شهرداری آستارا عبور کند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ دسته اول، امروز برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم فوتبال ون پارس در استادیوم فولادشهر اصفهان میزبان شهرداری آستارا بود و موفق شد با 2 گل از سد حریف خود گذشته و به رده هشتم صعود کند.

این دیدار با شروع توفانی میزبان آغاز شد. جایی که بازیکنان ون پارس با یک حرکت از سمت راست صاحب موقعیت شدند. شوت رضا کرملاچعب را یکی از مدافعان شهرداری آستارا از روی خط برگشت داد و روی ریباند، توپ برابر محمد امینی قرار گرفت و او با یک شوت مطمئن، دروازه حریف را باز کرد.

پس از این گل، شاگردان مهدی توتونی در تیم ون پارس بر بازی مسلط بودند و در دقیقه 33 یک ارسال از سمت چپ به رضا کرملاچعب خرید زمستانی میزبان رسید و او توانست دروازه حریف را باز کند و اختلاف را به عدد 2 برساند.

در ادامه بازی نیز شهرداری آستارا حملاتی را به روی دروازه میزبان خلق کرد که تمرکز ون پارسی ها استفاده از ضدحملات بود و آنها چندین بار صاحب فرصت های خوبی شدند که هیچ کدام راهی به درون دروازه پیدا نکرد تا در نهایت تیم اصفهانی با این 2 گل، برنده از زمین خارج شود.

ون پارس با پیروزی که به دست آورد، 27 امتیازی شد و توانست به رتبه هشتم جدول صعود کند. آنها با سایپا رده دومی 7 امتیاز فاصله دارند و امیدوارند در 12 دیدار باقیمانده، خود را به جمع تیم های مدعی برسانند. شهرداری آستارا نیز با 14 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا