شهرستان ها

اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل

اردبیل- معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزا، فرصت اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در سال‌جاری در استان اردبیل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عبداللهی عابد عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نمین در گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب است تا فعالیت‌های انجام شده را برای مردم بازگو کرده و در جهت رفع کاستی‌ها حرکتی جدی و توانمند انجام دهیم.

وی تصریح کرد: مشکل اساسی امروز کشور در حوزه اقتصادی است و باید نسبت به توانمندسازی حوزه تولید اقدامات و گام‌های مؤثری را برداریم تا زمینه و فرصت تحول بیشتر فراهم آید.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در همه شهرهای استان اردبیل در گرامیداشت دهه فجر و با رویکرد توسعه و توزیع عادلانه امکانات شاهد تکمیل طرح‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی هستیم که در شهرستان نمین نیز افتتاح ۴۴ طرح اقتصادی و پروژه عمرانی را در این ایام خجسته به نظاره نشسته‌ایم.

عبداللهی افزود: در استان اردبیل و به میمنت دهه فجر ۶۸ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در استان اردبیل فراهم آید.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل بیشترین همراهی را در پرداخت تسهیلات و منابع انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: شرایط مناسبی را در پرداخت تسهیلات شاهد هستیم به طوری که رقم تسهیلات پرداختی در ۱۰ ماهه امسال به ۲۰ همت در استان اردبیل رسیده است.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بانک‌ها و صندوق‌های کارآفرینی و اشتغال تمام سعی خود را انجام دادند تا منابع مورد نیاز را برای طرح‌های کوچک، متوسط و حتی بزرگ تأمین کنند تا تحول اساسی را در حوزه‌های اقتصادی و ایجاد فرصت‌های کارآفرینی مؤثرتر شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: در قالب طرح تحولی که در بخش کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن تدوین شده با پشتیبانی و حمایت استاندار اردبیل سعی می‌کنیم تا در همه این حوزه‌ها برنامه‌های عملیاتی و اجرایی به نتیجه رسیده و ثمره آن را در حوزه اشتغال، صادرات و افزایش توان تولید و بهبود رفاه مردم در استان اردبیل شاهد باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا