ورزش

ماتا: اگر استقلال همیشه باشیم، برنده می‌شویم

از آمانوف هیچ خبری نداریم

روی ماتا مربی استقلال پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت هر بازی برای ما از این به بعد خیلی سخت خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال و نفت مسجدسلیمان فردا در دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند. ریکاردو ساپینتو به دلیل محرومیت در نشست خبری حضور پیدا نکرد و دستیار او یعنی روی ماتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ماتا در ابتدای صحبت هایش ضمن تسلیت و ابراز همدردی با مردم خوی و ترکیه گفت: قبل از اینکه مصاحبه امروز را شروع کنم، من، سرمربی و کل کادرفنی با زلزله زدگان آذربایجان و مردم ترکیه و غازی عینتاب ابراز همبستگی می کنیم. به همه آنها تسلیت می‌گویم و امیدوارم که مشکلات زودتر برطرف شود و به شرایط مطلوب برسند.

* از زمان حضور عنایتی، نفت گلی نخورده است
برای بازی فردا انتظار یک مسابقه سخت را داریم. اگر چه که تیم نفت در جدول رده‌بندی جایگاه خوبی را ندارد. مطمئنیم که فردا بازی سختی خواهیم دید. از زمانی که مربی آنها تغییر پیدا کرده گلی دریافت نکرده‌اند و این موضوع برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود.

* برای پیروزی باید جنگنده باشیم
برای اینکه 3 امتیاز این مسابقه را بگیریم، باید مسیری را که در طی می کنیم را ادامه دهیم. باید نبردهای هوایی را ببریم و جنگنده باشیم. ضمن اینکه باید کیفیت خودمان را با توپ به حریف نشان دهیم. لحظات خوبی را سپری می‌کنیم. ولی نباید دستکم بگیریم. هر بازی از حالا به بعد سختی خاص خودش را خواهد داشت و فردا هم یکی از همین بازی‌ها خواهد بود.

* هیچ اطلاعی از آمانوف نداریم
خروج آمانوف از ایران؟ تا الان هیچ اطلاعی از او نداریم و نمی‌دانیم که از ایران خارج شده است یا نه، خبری به ما نرسیده است. از فسخ قراردادش هم اطلاعی نداریم، ولی در دو سه روز آخر هم در تمرین حاضر نشده است و هیچ خبری از او نداریم.

* شرایط فعلی تیم ما خوب است
گلزنی های اخیر استقلال و گل نخوردن نفت؟ همانطوری که گفتم بازی سختی خواهد بود، اما شرایط فعلی تیم ما خوب است و اگر آن سطح را نگه داریم می‌توانیم 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

تکمیل می شود…

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا