سیاسی

امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم

حجت‌الاسلام رئیسی:

رئیس جمهور گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امشب در نشست پیروان ادیان توحیدی، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر را به همه هموطنان و آزادگان تبریک می گویم. ایام خجسته پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برای همه ما یادآور رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران و پیروزی‌های بسیاری است که ملت بزرگ ایران تاکنون داشته است.

رئیس جمهور ادامه داد: این پیروزی‌ها بدون تردید مرهون بصیرت، ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران با همه گویش‌ها، مذاهب ادیان و باورهاست. بدون تردید همه این پیروزی‌ها و دستاوردها متعلق به ملت ایران است.

وی بیان کرد: گام‌های بلندی که ما در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف داشتیم، مربوط به افتخارات ملت بزرگ ایران و جوانان ماست. دوران دفاع مقدس یکی از جلوه‌های بزرگ مقاومت، ایستادگی و بصیرت ملت ایران است که در آن دوران شهدایی از همه استان‌ها، شهرها و روستاها و از همه ادیان و مذاهب تقدیم انقلاب اسلامی، برای دفاع از وطن و میهن شد.

رئیسی تاکید کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه یافتگی در کشور است. البته این موضوع نفی گفتگو را نمی‌کند و باید صاحبان اندیشه در کنار هم بنشینند، با هم سخن بگویند و گفت‌وگو داشته باشد که این کار دیدگاه‌ها را به هم نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

ادامه دارد…

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا