شهرستان ها

دشمنان از تمامی قوای خود برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرده‌اند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان،گفت: دشمنان از تمامی قوای خود برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرده‌اند و دشمن جنگ نرم علیه کشورمان را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در آئین بهره برداری طرح توسعه یک واحد تولیدی شامل خط برش ورق هسته در یک شرکت تولید ترانس، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به ۲ قطب شرق و غرب تقسیم بندی شده بود، و ایران خط سومی را مطرح کرد که به مذاق هر ۲ خوش نیامد.

وی اظهار داشت: هر چند در نماز جمعه شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم ولی در عمل این شعار را متخصصان توانمند ایرانی انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری وقتی اقتصاد مقاوم می‌شود، این تکانه‌ها هیچ اثری ندارد.

خاتمی تاکید کرد: طبق فرامین مقام معظم رهبری خواهش و تمنا برای برداشتن تحریم‌ها از سوی دشمنان انقلاب معنایی ندارد.

وی گفت: برای بی اثر کردن تحریم‌ها توجه به تولید داخلی ضرورت دارد و گسترش شرکت‌های دانش بنیان نیز می‌تواند مسیر توسعه را ارتقا دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی هزینه‌های هنگفتی را صرف کرده‌اند و بزرگترین چالش دشمنان ما اسلام است و در این میان صداقت امام راحل، خون پاک شهیدان و حضور به هنگام مردم در صحنه‌های مختلف موجب شد دشمن به اهداف خود نرسد.

خاتمی افزود: دشمنان از تمامی قوای خود برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرده‌اند و دشمن جنگ نرم علیه کشورمان را مورد توجه قرار داده و در این میان اشتغال پنج هزار نیرو در این کارخانه اهمیت فراوانی دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا