ورزش

اشک‌ها و التماس ملی‌پوش سابق ترکیه: کمک!

هیچکس صدای ما را نمی‌شنود؛

گوخان زان، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه، با انتشار ویدئویی زنده در صفحه شخصی خود درخواست کمک کرد.

به گزارش ورزش سه، زلزله شدید در ترکیه، در بسیاری از مناطق این کشور و همچنین کشورهای همسایه احساس شد و خسارات سنگین مالی و جانی بر جا گذاشت.

گوخان زان، بازیکن سابق بشیکتاش، گالاتاسرای و تیم ملی ترکیه که به عنوان کمک مربی در هاتای اسپور فعالیت داشت، یکی از افرادی است که در زلزله‌ای که زادگاهش رخ داده، گرفتار شده است.

زان با انتشار ویدئویی زنده در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی، با مردم صحبت کرد و در شرایطی که نمی‌توانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد، درخواست کمک کرد.

1799119

او با بیان اینکه هاتای در شرایط بسیار سختی قرار دارد، گفت: دوستان لطفا صدای ما را بشنوید. وضعیت هاتای خیلی بد است. التماس می‌کنم که صدای ما باشید. وضعیت هاتای خیلی بد است. مردم خیلی بد هستند. همه زیر آوار هستند. مردم التماس می‌کنند که نجات پیدا کنند و کاری از دست ما بر نمی‌آید، هیچکس نیست، کسی نیست که کمک کند، لطفا صدای ما باشید، التماس می‌کنم. همه در تلاش برای نجات خودشان هستند.

گوخان در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: هرکسی با تلاش خود سعی در انجام کاری دارد. مردم ویران شده‌اند. هاتای را رها کرده‌اند. هیچکس صدای ما را نمی‌شنود؛ نه اینترنت هست و نه چیز دیگری. هیچ چیز سر جای خودش نیست. من از شما خواهش می‌کنم کمک کنید. لطفا صدای ما باشید؛ ما هیچ چیز دیگری نمی‌خواهیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا صدایمان شنیده شود. ما خیلی سختی می‌کشیم. آنتاکیا نابود شد، دفنه نابود شد، هاتای نابود شد، همه چیز نابود شد.

1799118

وی در پایان گفت: همه چیز در وضعیت بسیار بدی است. مردم نمی‌توانند وارد خانه‌های خود شوند. برف، زمستان، آخرالزمان… نه کمک و نه حای آب. هیچ‌کس نمی‌تواند به کسی رسیدگی کند. ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. من آنهایی که خارج از هاتای هستند، آنهایی که در شهرهای دیگر هستند، التماس می‌کنم که صدای ما باشند. ما در وضعیت بدی هستیم. بگذارید صدای هاتای بیشتر شنیده شود. این مکان وضعیت بدی دارد. ما بدبختیم. من کسی را نمی‌شناسم اما التماس می‌کنم. همه ما شرایط خیلی بدی داریم. اینترنت خیلی ضعیف است دیدم و باتری موبایل من هم به زودی تمام خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا