ورزش

رشیدی: پیش بینی نتایج مرحله پلی‌آف سخت بود/ بازی قشنگی مقابل سریک داریم

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: فکر می‌کنم بازی قشنگی در فینال برابر تیم سریک گنبد داریم.

نیلوفر رشیدی درخصوص بازی تیمش در فینال لیگ برتر والیبال برابر سریک گنبد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما در دور رفت در سالن گنبد که از شرایط سالن راضی نبودیم بازی را 3 بر 2 به سریک واگذار کردیم اما در بازی برگشت موفق شدیم نتیجه را 3 بر صفر به سود خودمان به پایان ببریم و فکر می‌کنم بازی قشنگی را در فینال روز جمعه داریم.

وی افزود: سریک در گنبد تماشاگران زیادی داشت و من خیلی خوشحالم که تماشاگران خانم زیادی می‌توانند به سالن مسابقات بیایند و تشویق و حمایت تماشاگران نتیجه خیلی خوبی برای والیبال بانوان دارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان با اشاره به دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی و راه یافتن به فینال اظهار داشت: ما بعد از بازی برابر ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم را آغاز کرده و روی نقاط ضعف و اشتباهات تیم کار کردیم و از فردا روی تیم سریک کار می‌کنیم تا با آنالیز این تیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی در خور نام بازیکنان و باشگاه پیکان در فینال بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دادیم. ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است که سال‌ها در عرصه بانوان تیمداری می‌کند.

رشیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه فدراسیون تصمیم گرفت مقام سوم مشترک را به دو تیمی که در مرحله نیمه نهایی شکست خورده‌اند بدهد؛ بازی فینال مهم است.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا