شهرستان ها

انقلاب اسلامی الگوی موفقی از حکمرانی در جهان ارائه کرده است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی تجربه حضور مردم در عرصه حکمرانی است و الگوی موفقی در جهان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جمع یادگاران حماسه آفرینان مازندرانی دفاع مقدس بمناسبت دهه فجر انقلاب افزود: اولین تجربه حضور مردم در اداره کشور با مدیریت و رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قلب تاریخ معاصر است افزود: جوهره فرهنگی و دینی جمهوری اسلامی ایران آن را در جهان سرآمد و الگو ساخته است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مشکلات و چالش های ۴۴ سال گذشته کشور در حوزه های امنیتی، جنگ تحمیلی و توطئه های بیشمار جهانی و منطقه ای علیه انقلاب اسلامی افزود: اگر کینه توزی و دشمنی های استکبار و اذنابش علیه انقلاب اسلامی نبود، امروز بالندگی ایران اسلامی جلوه بیشتری می یافت.

این مسئول سیاسی با اشاره به حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب به عنوان بزرگ ترین ثمره انقلاب افزود: حضور پرشور و انقلابی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب موجب افتخار و مقوم امنیت ملی است.

سلگی از مجاهدان و پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان مشعلداران تاریخ یاد کرد وافزود: نام حماسه سازان عاشورایی ایران اسلامی تا ابد زینت بخش صفحات زرین تاریخ خونرنگ کشور است.

وی با اشاره به پیشتازی دولت سیزدهم در راه آرمانهای انقلابی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم ایثارگران و مجاهدان عرصه ایثار و شهادت را بعنوان نمادهای ایستادگی و مقاومت کشور ارج می نهد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: مدیران در تلاش برای تقویت امید در کشور باید از همت و روحیه جهادی پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت الگو بگیرند.

سلگی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تداوم مشی تاریخ ساز خود نیازمند اراده های ایمانی و الگوهای ناب معرفتی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا