ورزش

حجتی: روی نقاط ضعف سایپا کار کرده بودیم/ با مصدومیت کاپیتان دچار چالش شدیم

سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: روی نقاط ضعف سایپا کار کرده بودیم و توانستیم در بازی سوم مرحله نیمه نهایی به موفقیت دست پیدا کنیم.

نیلوفر حجتی بعد از پیروزی در بازی سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان برابر سایپا و راه یافتن به فینال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از لحاظ فنی در دو گیم اول و دوم ضعیف عمل کردیم، اما شاگردانم از لحاظ جسمانی آمادگی خوبی داشتند و توانستیم روند بازی را عوض کنیم. موارد تکنیکی را به بازیکنان گفتیم و آنها هم عمل کردند.

وی با اشاره به این موضوع که  روی نقاط ضعف سایپا کار کرده بودند، اظهار داشت: ما تیم سایپا را آنالیز کرده و روی نقاط ضعفشان کار کرده بودیم و توانستیم در بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد درخصوص روندی که تیم سریک گنبد در مصاف با سایپا داشت، گفت: الهه پورصالح را در بازی اول برابر سایپا از دست دادیم. کتف دست آیتک سلامت دچار دررفتگی شد و به لحاظ روانی فشار زیادی روی بازیکنان و کادر تیم بود چون می‌خواستیم متناسب با پتانسیلی که بچه‌ها داشتند و انتظاری که از ما می‌رفت نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی با بیان این مطلب که در بازی دور رفت برابر سایپا خیلی احساساتی بازی کردند، اظهار داشت: در دور برگشت توانستیم نتیجه را جبران کرده و شانس دوباره‌ای پیدا کردیم. در پایان ست دوم بازی سوم هم کاپیتان تیم ما دچار مصدومیت شد و دوباره دچار چالش شدیم، اما خدا را شکر بازیکنان ذخیره تیم از نظر جسمی و ذهنی آماده بودند و توانستند به تیم کمک کنند.

حجتی درخصوص بازی فینال برابر پیکان گفت: پیکان تیم بزرگ و ریشه داری است و سال‌های زیادی در لیگ حضور دارد. این تیم  پر از مهره‌های تیم ملی و باتجربه است که سالها در لیگ برتر و تیم ملی بازی می‌کنند اما در لیگ با این تیم بازی و آنالیزشان کرده‌ایم و فرصت تمرین روی نقاط ضعفشان را داشته‌ایم بنابراین امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

 

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا